buyuk seyler olacak

  1. 431
    merhaba
     
  2. 430
    özr dilerm
     
  3. 429
    siktir lan
     
  4. 428
    irigöt xd
     
  5. 427
    Cihazda yok. Soruyu hatırlarsam yazarım
     
  6. 426
    cemil sana gecen sene bi soru atmistim galerinde duruyorsa yollar misin
    bu senin attigin cevap. hatirlarsin belki

    picload.org/...
    #981899 ben kimim | 2 ay önce
     
  7. 425
    defolun
    #980611 gizemnet | 2 ay önce
     
  8. 424
    bana gerizekalı diyen başka bi bu piçide hapise atın
    #980610 gizemnet | 2 ay önce
     
  9. 423
    girmiyorsun desene cahil
    #980516 gizemnet | 2 ay önce
     
  10. 422
    alllahını sikerlm
    #980515 gizemnet | 2 ay önce
     
  11. 421
    Hasta mi oldun lan niye girmiyon sözlüğe cemo.

    Yazık. Çok çalışıp össde dereceye girecekti, hasta oldu derece buna girdi.
     
  12. 420
    osbirleniyo
     
  13. 419
    Cemilllll nerdesin lan
    #980158 As jr | 2 ay önce
     
  14. 418
    ANANI KARINI sikerim senin heyecan yaratma, senin AMINA koyarIm ben.
     
  15. 417
    SURATINA osururum senin
     
  16. 416
    fatih bu hesabında rahat dur bari çaylak yeme tamam mı sen bizim maskotumuzsun seni seviyoruz
    #968037 kayseri mantisi | 5 ay önce
     
  17. 415
    deniz yanımda selamı var sana ahahah
    #967393 kayseri mantisi | 6 ay önce
     
  18. 414
    hee la nerede bu
     
  19. 413
    niye küstü bu jojuk
    #967143 ben kimim | 6 ay önce
     
  20. 412
    cemo ıp hareketlerine bakıyorum sözlüğe giriş yapmadan takılıyosun çok gülüyoruz sana xd
    #965900 kayseri mantisi | 7 ay önce
     
  21. 411
    Ağlıyo
    #965828 kayseri mantisi | 7 ay önce
     
  22. 410
    Bu sikik nerde lan ? Nerdesin lan cemil ??????::????
    #965815 As jr | 7 ay önce
     
  23. 409
    Lan cemil şu sigarayı bırakma ilacının ismi neydi ?
    #964501 As jr | 7 ay önce
     
  24. 408
    Adaaaaaaaamm
    #964500 kayseri mantisi | 7 ay önce
     
  25. 407
    Kutup ayısıyla çölde bedevi
    #964280 kayseri mantisi | 7 ay önce
     
  26. 406
    :(
    #964251 prenses osman | 7 ay önce
     
  27. 405
    He
     
  28. 404
    bi gel
    #963559 ben kimim | 8 ay önce
     
  29. 403
    Yunus kim la
     
  30. 402
    qral bu hangi seviye?
    #962357 prenses osman | 8 ay önce
     
  31. 401
    köpek dölü
    #962006 fuck my life | 8 ay önce