meftun

  1. 4
    arkadaş ortamında sadece ve sadece kızlar hakkında konuşan tipler vardır ya, erkek arkadaşlarının dahi itibar etmediği. 'kızlarla çok iyi anlaşıyorum yeaa heb kız kankalarım var' diye düşünürler; aslında hemcinsleri bunların muhabbetini çekemedikleri için kızlara itelemiştir

    allah tarafından acil şifalar diliyorum
    #702239 sirinbetul | 1 yıl önce
     
  2. 104
    senin klitorisini keserim diyen bu piçi sikin
    #753504 gizemnet | 9 ay önce
     
  3. 64
    Doğru konuş lan arkadaşım hakkında
    #738389 kayseri mantisi | 10 ay önce
     
  4. 330
    ağır elitçi entel çocuğu özelden konversusa çağırıyo

    yav kardeşim gelmiyorum gelmiyorum allah allah yaa

    yav ben varoş bir insanım ne alakam olur konversusla ya allah aşkına ısrar etme artık ya
    #878673 kankalar38 | 1 hafta önce
     
  5. 1
    sadece orospu çocuklarına nick6 girerim
     
  6. 301
    qnq senin için çok kafa sikiyo dediler, doğru mu
    #862824 yolluadam | 2 ay önce
     
  7. 302
    dsahdashahdssha kardeşim önce twitter fenomeni sonra dj olucak adhashdashdsahsdahahshsahdsahsh anasını siktimin oğluy dhsadhashsdahash
    #862828 kayseri mantisi | 2 ay önce
     
  8. 295
    bipolar orospu evladı siktir git artık delibalın ben değilim it soyu git başkasına sar
    #861291 meftun | 2 ay önce
     
  9. 6
    bi yorum da ben alabilir miyim betülcüm.
    #702245 yorumcu toplum | 1 yıl önce
     
  10. 47
    @49 asosyal olabilir ama orospu cocugu olan sensin qumqa
    #725001 gamling | 11 ay önce
     
  11. 49
    adamdır hasıdır.
    #727796 LemiY | 11 ay önce
     
  12. 50
    Eskidir yenileri sevmez.
    #727798 ma | 11 ay önce
     
  13. 61
    annesi orospu cevap versene karı zayıflamak istiyo
    #736613 barzo06 | 10 ay önce
     
  14. 65
    Arkadașını sikeyim
    #738391 barzo06 | 10 ay önce
     
  15. 76
    Meftun diye yazılır adam diye okunur
    #741607 kayseri mantisi | 10 ay önce
     
  16. 82
    Sende iyi yürümüşün haa okumadım sanma
    #749002 kayseri mantisi | 9 ay önce
     
  17. 116
    bana niye basmıyon şizofren piç diyen bu ibneyi sikin
    #754078 gizemnet | 9 ay önce
     
  18. 117
    defol piç
    #754080 gizemnet | 9 ay önce
     
  19. 118
    i.hizliresim.com/...
     
  20. 144
    Çocuklarımıza neden televizyon izletmemeliyizli kamu spotunda Tv izleyerek büyümüş çocuğun before afterında after olarak oynatılmalı
    #762753 sirinbetul | 8 ay önce
     
  21. 163
    @naber qanqa@

    buyur panpa i.hizliresim.com/...
    #771773 ibnetorenk | 8 ay önce
     
  22. 166
    Git artik su sozlukten rahat birak bizi meftun virüsü
    #774122 naber qanqa | 8 ay önce
     
  23. 167
    iyi bir kardeşimiz severim kendisini..
    #781036 yankee36 | 7 ay önce
     
  24. 168
    Ben engelledim siz de engelleyin cok guzel oluyo
    #781037 naber qanqa | 7 ay önce
     
  25. 261
    orospu anasıda yarrağımı içine alıyor
     
  26. 193
    KES LAN OROSPU DİYEN BU PİÇİ SİKİN
    #794425 gizemnet | 6 ay önce
     
  27. 194
    DEFOL DEFOL SEVİYESİZ
    #794427 gizemnet | 6 ay önce
     
  28. 195
    defol
    #794433 gizemnet | 6 ay önce
     
  29. 196
    BU PİÇİ SİKİN DİYEN BU PİÇİ SİKİN
    #794465 gizemnet | 6 ay önce
     
  30. 197
    İKİ CİHAN YILANI DİYEN BU PİÇİ SİKİN
    #794466 gizemnet | 6 ay önce
     
  31. 198
    engelledim bu piçi
    #794519 gizemnet | 6 ay önce