Ya aslında gerçekten iyi olan tanrı değil de şeytansa

  1. 1
    Tanrı insanları kısıtlayan, kendisine ibadet için zorlayan, kendisine ibadet edilmediği sürece onlara tehditler saçan, iki üç iyilik öğütleyip hatalarının üstünü örten egoist bir varlık. Şeytan ise tamamen özgürleştirici(ama kötülüğü iyi görmüyor ne kadar yasaklamasa da iyi olmadığını dile getiriyor), aslında iyiliği öğütleyen, tanrının yalancı olduğunu söylemeye çalışan, her günah üstüne atılmış bir varlıksa?
    #980539 Thurikopuz | 1 hafta önce
     
  2. 2
    Yani bir tarafta iyi gibi gözükmeye çalışan kısıtlayıcı bir varlık bir tarafta aslında iyi olan özgürlükçü bir varlık. Düşünceleriniz nedir?
    #980540 Thurikopuz | 1 hafta önce
     
  3. 3
    sus lan kafir orospu çocuğu!
    #980542 prenses osman | 1 hafta önce
     
  4. 4
    kafir piç sus!
    #980543 prenses osman | 1 hafta önce
     
  5. 5
    dinsiz imansız köpek sus!
    #980544 prenses osman | 1 hafta önce
     
  6. 6
    Bravo kardeşim şu hareketlerinden allahın kesin çok hoşnuttur
    #980545 Thurikopuz | 1 hafta önce
     
  7. 7
    defol şeytan!
    #980546 prenses osman | 1 hafta önce
     
  8. 8
    şeytan git!
    #980547 prenses osman | 1 hafta önce
     
  9. 9
    bu kafiri linç edin!
    #980548 prenses osman | 1 hafta önce
     
  10. 10
    Şeytan yetmez ama evetçiyse kendisini destekleyemem kusura bakmasın
    #980551 buyuk seyler olacak | 1 hafta önce
     
  11. 11
    Zaten satanist olduğu var sayılan insanların çoğu, tanrı'nın şeytan'ı kutsal kitaplarda kötülediğini ve aslında şeytan'ın umulduğu gibi olmadığını benimseyerek satanist olmuşlardır. Mesela tarih kitaplarını hep yenenler yazmıştır. Ezilenin yanında olan birisi olarak bunu saçma bulduğum üzere tanrı ile şeytan'ın savaşında şeytan'ın kendine ait bir kitabının bulunmamasını da saçma bulmuşumdur.
    #980555 RevizyonistPiç | 1 hafta önce
     
  12. 12
    @11
    docviewer.yandex.com.tr/...
    #980575 Thurikopuz | 1 hafta önce
     
  13. 13
    Artık saçma bulmuyorum, teşekkürler.
    #980578 RevizyonistPiç | 1 hafta önce
     
  14. 14
    şeytanın iyisi olamaz
    #980591 gizemnet | 1 hafta önce
     
  15. 15
    @gizemnet neye dayanarak bu cümleyi kurduğunuzu belirtirseniz, size daha açıklayıcı bir cevap verebilir ve biraz olsun kalıplaşmış düşüncelerinizden arınmanızı sağlayabiliriz.
    #980592 RevizyonistPiç | 1 hafta önce
     
  16. 16
    mal şeytanın iyisi olamaz diyorum ya sığır deli
    #980594 gizemnet | 1 hafta önce
     
  17. 17
    şeytanın iyisi olamaz diyorum ya anlaman kıt mı anlama zorun mu var sığır deli
    #980595 gizemnet | 1 hafta önce
     
  18. 18
    Ahahaaahagahahaha
     
  19. 19
    Hqowğfkwjgıodkegıwgıpw
    #980604 Thurikopuz | 1 hafta önce
     
  20. 20
    Ya tamam ne üstüme geliyosun :(
    #980618 RevizyonistPiç | 1 hafta önce
     
  21. 21
    defol
    #980619 gizemnet | 1 hafta önce