Dardayım beyler

  1. 6
    allah kurtarsın
    #878788 kankalar38 | 1 yıl önce
     
  2. 5
    @4 siktir et dünyevi şeyler
    #878787 As jr | 1 yıl önce
     
  3. 4
    Noldu qnq
     
  4. 3
    @2 ananı sikeyim bilader. Vura kıra sikeyim özürlü orospu çocuğu
    #878785 As jr | 1 yıl önce
     
  5. 2
    sikime tutun
    #878783 ben kimim | 1 yıl önce
     
  6. 1
    Öyle böyle değil bu sefer. Sığınacağım kibrit çöpü kadar bile dal kalmadı.(sikime tutun demeyin amk liselileri) önümüzdeki bir ay çok ciddi kararlar alacağım galiba. Bu devran bize dönermi bilmiyorum ama benim devran durdu. İnsan harbiden bir kez ölmeli galiba.
    #878782 As jr | 1 yıl önce